21. tammikuuta 2012

viiiiikonloppu


 Heippa vaan! Mul on nyt vaa jotenki sellane fiilis ettei täst viikolopust tuu mitenkää erityine. Piia o josai persees ja mä oon vaa tääl hikises ulvilas.
Paitti et tänään vois kyllä lähtee ässien pelii kattoon. Mulla on maanantaina parturi jippii, en kauheesti värii muuten muuta paitti raitoja aattelin laittaa.
Ja sitten tilaan pidennykset! Täl viikol en muist mikä päivä saatii uskonno kokeet ja sain 9plussan?! Eilen olin vakin jäällä ja sain miljoona lumipesuu ja pari kertaa olin naamallani lumihanges kiittivaa. Nyt vaan ootan et iskä tuo mulle ruokaa et voin alkaa syömää.. Mulla on aina nälkä. Ja te lukiat voitte ehdotel kaikkii erilaisii postaus ideoit ja muutenki voitte kommailla ja kysyy jos on jotai kysyttävää! Täs tais ol kaikki tält kerralt tuun fiilistelee taas joku päivä!


-VILMA

5 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

oot söpö (:

Emma kirjoitti...

vilmaa! oot ihana(:

Wilma ja Ipa kirjoitti...

Ano ja emma; hah kiitti :-)

Emilia kirjoitti...

mul ois yks postausidea.. millai olis ruokapostaus mee lihiksel ? (----:

Wilma ja Ipa kirjoitti...

emilia; RUOKAAAAAAAA :-) Vois kyl !