1. helmikuuta 2012

Keskiviikko..

Eile olin Ainon ja Vilman kans meil oli iha hauskaa, me koitettii kirjottaa vasemmal kädel kaikkee, mut siit ei oikee tullu mtn! Puhuttii asioit, katottii salkkarit ja oltii kolos :o Huomattii kans et Aino o vaiks kui notkee!
Tänään oon ollukki vaa koulus, meijä piti ilmottautuu joihinki liikunta päivä lajeihi, ku meil o semmonenki tulos. Mä ilmottaudui Elli-vuorel niiku aika moni muuki. Saatii mee yhe luokkalaise kans viimeset paikat viel sielt!
Melkee kaikki tuli tänää kipeiks keskel kouluu, ihmisii vaa lähti koteihi meenki luokal oli varmaa vaa jotai 10 oppilast enää loppu päiväst.. Ja sikku koulu loppu ni mä käveli kotii oli iha pikkase kylmä!
Sit vähä aikaa siit ku pääsin kotii ni tuli aika paska olo fyysisest ja henkisest! Tänää ei oo mikää hyvä päivä todellakaa!
Sit viel joku kuva minkä oon ottanu täs joku päivä. (--:


   -Piia

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Iha Ellivuori yhtee vaa! Kiiti päivä nauruist :-D

Wilma ja Ipa kirjoitti...

olehyvä! ja kiitti o iha kahel teel ;)